نصب سیستم دزدگیر

نصب سیستم دزدگیر

نصب سیستم دزدگیر

تا به حال به نصب سیستم دزدگیر اماکن فکر کرده اید؟ به زبان ساده می توان گفت دزدگیر اماکن از چند سنسور یا آشکار ساز که شما می توانید بر اساس نیاز خود آن را انتخاب کنید تشکیل شده است. سنسورها از طریق یک بستر ارتباطی که می تواند بی سیم یا با سیم باشد با سیستم دزدگیر ارتباط برقرار می کند. این سنسورها مقابل مکان هایی که امکان دارد افراد به صورت غیرمجاز در آن وارد شود نصب می شود. این سنسورها هر گونه حرکتی که در محیط اتفاق افتاده است را به دستگاه دزدگیر گزارش می دهد. با نصب سیستم دزدگیر هشدار از دو طریق اول آژیر و دیگری تماس تفلنی به مالک گزارش داده می شود. برای راه اندازی سیستم دزدگیر می توانید با برقکار اقدسیه و برقکار الهیه در ارتباط باشید.

دلایل نصب سیستم دزدگیر

حفظ حریم شخصی

با نصب سیستم دزدگیر حریم شخصی شما بدون نگرانی حفظ خواهد شد. طبق آمار به دست آمده بیش از 80 درصد سرقت ها زمانی که مالک در منزل حضور ندارد و یا خواب است اتفاق می افتد اما با سیستم دزدگیر این مشکل تا حد زیادی رفع شده است. برای جلوگیری از ورود افراد غیر مجاز بهترین راه کمک گرفتن از سیستم دزدگیر اماکن می باشد. برای راه اندازی سیستم دزدگیر از برقکار اوین کمک بخواهید.

ایمنی در برابر آتش سوزی

سیستم اعلام حریق وجود دارد اما یکی از قابلیت هایی که با نصب سیستم دزدگیر پیدا می کنید تشخیص آتش سوزی است. وقتی شما قبل از آتش سوزی بتوانید تشخیص دهید مطمئنا از آسیب هایی که حریق وارد می کند به راحتی می توانید جلوگیری کنید برای کسب اطلاعات بیشتر با برقکار بلوار ارتش در ارتباط باشید. برخی از سیستم های دزدگیر این قابلیت را دارند و شما می توانید در کنار داشتن یک دزدگیر از آتش سوزی نیز جلوگیری کنید به همین راحتی!

حفظ سرمایه

شما قطعا در منزل خود اموال باارزشی دارید که باید از این اموال و همچنین سرمایه خود محافظت کنید. راه های زیادی برای محافظت از آن وجود دارد اما بهترین راهکاری که برای آن می توان در نظر گرفت نصب سیستم دزدگیر اماکن می باشد. با نصب سیستم دزدگیر امکان شما بدون نگرانی می توانید وقتی در منزل نیستید یا در خواب هستید از سرمایه خود محافظت کنید. برای داشتن سیستم دزدگیر کافیست با برقکار تجریش در ارتباط باشید.

اهمیت نصب سیستم دزدگیر

اهمیت نصب سیستم دزدگیر - برقکاری تهران

ارزشمند کردن خانه

وقتی یک خانه دارای سیستم امنیتی بالایی باشد قطعا ارزش یک خانه نیز به همان اندازه بالا می رود. استفاده از دزدگیر اماکن اهمیت منزل شما را بالاتر می برد.

چک کردن ورود و خروج با نصب سیستم دزدگیر

گزارشات ورود و خروج

یکی از دلایل اهمیت نصب سیستم دزدگیر این است که شما می توانید علاوه بر حفظ امنیت گزارشات ورود و خروج افراد را در طبق ساعت و تاریخ به دست بیاورید.

انواع سیستم دزدگیر
نصب سیستم دزدگیر سخنگو

دزدگیر سخنگو

این نوع دزدگیر نیز در میان افراد بسیار مرسوم می باشد. علاوه بر این که امکانات دزدگیر آژیری را دارد قابلیت ضبط پیام صوتی و برقراری تماس به صورت اتوماتیک با شماره پیش فرض را به مالک می دهد. برای نصب دزدگیر سخنگو با برقکار قلهک در ارتباط باشید.

نصب سیستم دزدگیر سیم کارتی

دزدگیر سیمکارتی

این نوع دزدگیرها علاوه بر اعلام سرقت امکانات دیگری نیز دارد. از نام این نوع سیستم دزدگیر مشخص است تماس با صاحب خانه به وسیله سیم کارت انجام می شود. برای مکان هایی که خط تلفن وجود ندارد بهترین گزینه هستند.

نصب سیستم دزدگیر آژیری

دزدگیر آژیری

اولین مدل نصب سیستم دزدگیر آژیر دار می باشد که هم اکنون هم فروش بالایی دارد. سنسور با تشخیص حرکت در کنار پنجره ها و درب ورودی به سیستم دزدگیر خبر می دهند و آن هم آژیر را به صدا در می آورد. برای نصب دزدگیر آژیری با برقکار قیطریه در ارتباط باشید.

سیستم دزدگیر اماکن از چه بخش هایی تشکیل شده است؟

سنسورهای تشخیص

با وجود سنسورهای دزدگیر تشخیص باز و بسته شدن درب و پنجره ، تشخیص ضربه خوردن و… وجود دارد. برای نصب دزدگیر می توانید با برقکار ولنجک در ارتباط باشید.

فلاشرهای نوری

به وسیله ی فلاشرها نوری یا همان آژیر می توانید از در زمان موقوع سرقت به سرعت متوجه بشوید و از این مشکل به راحتی جلوگیری کنید. اعلام سرقت به صورت فراگیر انجام می شود و اشخاص موردنظر آگاه می شوند.

سیستم اعلام حریق

از قابلیت هایی سیستم دزدگیر که در بالا نیز به آن اشاره شد قابلیت استفاده از سنسور دود در سیستم اعلام سرقت می باشد. قبل از این که آتش سوزی گسترش پیدا کند شما باخبر خواهید شد و از گسترش آن جلوگیری خواهید کرد. نصب سیستم اعلام حریق را به برقکار جردن بسپارید.

سیستم دینگ دانگ

اگر نصب سیستم دزدگیر در اماکن تجاری انجام شود زمانی که مغازه دار سرگرم مشتریان است سیستم دینگ دانگ با صدای خود ورود اشخاص را اطلاع می دهد به این صورت شما متوجه ورود افراد مختلف به مغازه ی خود خواهید شد.

پدال

این سنسور در زمانی کاربرد دارد که به هر دلیلی سیستم اعلام سرقت خاموش یا غیرفعال می باشد با استفاده از این سنسور می توانید پلیس را  در جریان بگذارید. برای تعمیر سیستم دزدگیر خود می توانید با برقکار پاسداران در ارتباط باشید.

صفحه کلید

صفحه کلید دستگاه کوچکی می باشد که معمولا بر روی دیوار نصب می شوند. از این صفحه کلید برای ارتباط بین انسان و دزدگیر اماکن استفاده می شود. این دستگاه در کنار داشتن صفحه کلید دارای یک یا چند چراغ نشانگر می باشد.

سوالات متداول

اگر در زمینه ی نصب و تعمیر سیستم دزدگیر سوالی دارید از ما بپرسید. تعدادی سوال درباره ی دزدگیر اماکن در زیر پاسخ داده شده است. اگر سوالات شما در بین آن ها نبود از ما بپرسید .

با نصب سیستم دزدگیر می توانید قبل از سرقت متوجه شوید و مشکل را برطرف کنید اما باید گفت که سیستم دزدگیر در زمان قطع شدن برق کار نمی کند مگر آن که سیستم شما دارای باتری پشتیبان باشد. با وجود باتری پشتیبان شما در زمان قطعی برق نیز می توانید از سیستم دزدگیر استفاده کنید.

این نکته از اهمیت بالایی برخوردار می باشد که شما باید بر اساس خانه ی خود تعداد سنسورها یا آشکار ساز را خریداری کنید. اگر می خواهید برای سیستم دزدگیر خود تعداد سنسور مناسب داشته باشید باید به این موضوع دقت داشته باشید که بر اساس راه های ورودی و خروجی سنسورها را تهیه کنید.

تماس با ما