نصب و راه اندازی تابلو برق

نصب و راه اندازی تابلو برق

نصب و راه اندازی تابلو برق برای ساختمان ها در تهران توسط تیم حرفه ای و متخصص انجام میگیرد. تابلو برق در حقیقت یک محفظه است که تجهیزات الکتریکی را در خود جا میدهد. 

البته تابلو برق ها میتوانند تجهیزات پنوماتیک مانند شیرهای برقی و کمپرسور و … را نیز در بر بگیرند.نصب و راه اندازی این تجهیزات نیاز به دانش فنی و فراگیری فنون لازم دارد و  از استاندارها و اصولی برخوردار می باشد.

به طور کلی در مورد تابلو برق ها اصول کلی و استانداردها و تعاریف مختلفی وچود دارد که همه انها حائز اهمیت می باشند. برخی از انواع تابلو برق برای ساختمان به صورت ایستاده و برخی به صورت دیواری و یا حتی میزی و … طراحی و اجزا میشوند. 

همچنین کاربرد تابلو برق ها نیز متفاوت است. هر ساختمان تابلوی منحصر به فرد و مخصوص خود را دارد و کاربرد آن میتواند برای هر ساختمان متفاوت است. برای سفارش نصب تابلو برق می توانید با برقکار نیاوران و برقکار قیطریه در ارتباط باشید.

انواع تابلو برق

تابلو برق ها بر اساس نوع عملکرد، محل نصب و کاربرد آنها انواع متفاوتی دارند. نصب و راه اندازی تابلو برق یکی از مهمترین عناصر در ساخت های واحدهای مسکونی و تجاری است. زیرا این محفظه ها تجهیزات الکترونیکی، تجهیزات برق صنعتی و … را محافظت میکنند. 

وظایف هرکدام از تابلو برق ها متفاوت است و یک تابلو برق ممکن است وظایف مختلف و متعددی را در بر بگیرد. این وظایف به ترتیب شامل ضریب توان، کنترل دستی و توزیع برق بین تجهیزات و … باشد. بر این اساس در ادامه انواع تابلو برق ها را معرفی میکنیم. برای این که مطمئن شوید تابلو برق شما به درستی نصب شده است می توانید با برقکار درکه در ارتباط باشید.

تابلو برق حفاظ و کنترل - برقکار تهران

تابلو برق حفاظ و کنترل

این نوع از تابلو برق ها برای کنترل موتورهای AC و DC مورد استفاده قرار میگیرند و شامل مدارهای اندازه گیری، مدار فرمان کنترل و درایورها و … میشوند. برای نصب این نوع تابلو با برقکار اوین در تماس باشید.

تابلو برق صنعتی

تابلو برق صنعتی

تابلوهای برق صنعتی شامل PLC ها میشوند و به عنوان سیستم های کنترل، قلب تپنده ماشین های صنعتی به شمار میروند. به وسیله این تابلو میتوان کنترل، نظارت و تغییر برنامه را نیز بدست آورد. برای نصب تابلو برق صنعتی با برقکار پارک وی در ارتباط باشید.

تابلو اصلاح ضریب قدرت

تابلو اصلاح ضریب قدرت

این مدل از تابلو برق به عنوان تابلوهای خازنی هم شناخته میشوند. عملکرد آنها برای کاهش توان راکتیو در سیستم و تلفات سیستم و در نتیجه افزایش راندمان است. پی شاهد کاهش مصرف برق خواهید بود.

تابلو توزیع برق صنعتی

تابلو توزیع برق صنعتی

این تابلو ها معمولا در محیط کارخانه و برای مصارف عمومی و تامین برق ماشین آلات نصب میشوند. انواع حالت نصب این تابلو میتواند به صورت ایستاده، دیواری و بارانی باشد که به عنوان منبع تغذیه با حفظت بالا عمل در مراکز مهم و بزرگ میکند. نصب این نوع تابلو برق را از برقکار جردن بخواهید.

دلیل نصب تابلو برق چیست؟

انواع تابلوهای برق برای مراکز تجاری و صنعتی، توسط افراد متخصص نصب میشوند. این تجهیزات بیشترین کارایی را در محافظت از تجهیزات برقی دارند و درون این تابلو ها منابع انرژی زیادی وجود دارد که مناسب تامین انرژی برق در این مکان ها می باشد. 

دلیل اصلی نصب و راه اندازی  تابلو برق، ایجاد ایمنی برای افراد در زمان استفاده از برق و تجهیزات برقی است. نصب و راه اندازی تابلو برق توسط شرکت های متخصص و افراد ماهر با دانش فنی لازم انجام میگیرد. 

انواع مدل های تابلو برق مصارف مختلفی را تامین میکند و مهمترین نقش ها حفاظت و کنترل دستگاه های برقی مورد استفاده در ساختمان است. 

تابلو برق ها در اندازه و انواع مختلف میتواند امکان آسیب دیدگی افراد را در اثر نوسانات و مشکلات سیستم برقی کاهش دهد و از افراد حاضر در ساختمان محافظت مینماید. 

برای ایمنی بیشتر و سهولت دسترسی به برقکاری در تهران ما در مناطق مختلف اقدام به ارائه این خدمات کرده ایم. شما میتوانید خدمات برقکار دربند را در محدوده دربند با این عنوان و یا در منطقه ونک با عنوان برقکار ونک رزرو و دریافت کنید. 

نصب و راه اندازی تابلو برق - برقکاری تهران

سوالات متداول

بله – مدل و اندازه تابلو برق و محل نصب آن به موارد زیادی بستگی دارد که یکی از آنها ساختمان مورد نظر برای نصب می باشد. 

اجزای سازنده تابلو برق:
✅ کنتاکتورها
✅ ترانس ها
✅ تایمر
✅ بست
✅ درایو
✅ کنترل کننده منطقی
✅ کلیدهای اتوماتیک و دستی
✅ فیوزها
✅ ترمینال
✅ لامپ سیگنال

تماس با ما