نصب و تعمیر آیفون صوتی و تصویری

نصب و تعمیر آیفون

نصب و تعمیر آیفون صوتی و تصویری

نصب و تعمیر آیفون صوتی و تصویری این روزها بسیار دیده می شود. این روزها همه برای افزایش امنیت منزل خود به دنبال نصب آیفون تصویری هستند شما چطور؟ آیفون صوتی و تصویری یکی پرطرفدارین وسایلی می باشد که در منزل پیدا می شود. با وجود آیفون تصویری امنیت محل افزایش پیدا می کند و همچنین نقش یک نگهبان را نیز به خوبی برای منزل شما ایفا می کند. با پیشرفت در تکنولوژی افراد تمایل بیشتری برای نصب و تعمیر آیفون تصویری پیدا کرده اند آن ها حاضر هستند هزینه ی زیادی را پرداخت کنند اما در مقابل امنیت محل زندگی آن ها برقرار باشد. برای نصب آیفون می توانید با برقکار جردن و برقکار دربند در ارتباط باشید.

قابلیت های آیفون تصویری و صوتی

سایز مانیتور آیفون تصویری

بیشتر مانیتورهایی که در بازار موجود می باشد دارای صفحه نمایش 3.5 اینچ ، 4.3 اینچ ، 7 اینچ و 10 اینچ می باشند. هر مشتری می تواند بنا بر سلیقه ای دارد مانیتور موردنظر خود را انتخاب کند. نصب و تعمیر آیفون را به برقکار درکه بسپارید و بهترین خدمات را از ما دریافت کنید!

حافظه داخلی آیفون

یکی از قابلیت هایی که آیفون تصویری دارد قابلیت نگهداری تصویر و فیلم درون حافظه خود است. هر آیفون تصویری دارای یک حافظه ی داخلی می باشد که می تواند تصاویر را ذخیره کند. زمانی که در منزل حضور ندارید آیفون تصاویر را در خود ذخیره می کند.

دایورت آیفون به موبایل

این قابلیت برای زمانی که در منزل حضور ندارید کمک بزرگی به شما کمک می کند. زمانی که فردی زنگ واحد شما را می زند با گوشی شما تماس گرفته می شود و شما در صورت نیاز می توانید از راه دور درب را برای فردی که پشت در می باشد باز کنید و او داخل شود.

انتقال زنگ به واحد دیگر

با نصب و تعمیر آیفون واحد خود می توانید تمام مشکلات را برطرف کنید. یکی از قابلیت های آیفون متصل شدن به خط تلفن می باشد. اگر فردی در نبود شما زنگ را زد واحدهای دیگر باخبر شده و می توانند نبود شما را اطلاع دهند و در صورت نیاز درب را باز کنند. نصب آیفون حرفه ای را از برقکار سعادت آباد بخواهید.

باز و بسته کردن درب پارکینگ

بعضی از آیفون های صوتی و تصویری این قابلیت را دارند که بتوانند جک های درب پارکینگ را باز و بسته کنند. شما تنها با فشردن یک دکمه بدون نیاز به ریموت درب پارکینگ را باز و بسته خواهید کرد. این قابلیت در همه ی آیفون ها وجود ندارد! همه این قابلیت ها را برای آیفون خود از برقکار تجریش بخواهید.

آیفون تصویری وایرلس

با استفاده از این قابلیت شما می توانید مانیتور آیفون را در هر محلی از خانه که خواستید نصب کنید و از آن استفاده کنید. با وجود این امکان در هر جایی از منزل که باشید می توانید آیفون خود را همراه ببرید و پاسخ گو باشید. برای دریافت خدمات با برقکار شمیران در ارتباط باشید و بهترین را با ما تجربه کنید.

نصب و تعمیر آیفون - برفکار ولنجک

نصب انواع آیفون

نصب و تعمیر آیفون - برقکاری تهران - برقکار ونک

نصب آیفون تصویری یکی از مواردی است که باید به آن اهمیت بدهید و به هر جایی نسپارید. برای نصب و تعمیر آیفون می توانید با برقکار ونک ، برقکار مرزداران و… در ارتباط باشید. آیفون تصویری دارای انواع مختلفی می باشد که شامل موارد زیر می شود:

⚫️ آیفون تصویری آنالوگ: از این آیفون ها بیشتر در ساختمان های کوچک استفاده می شود و دکمه ی هر واحد بر روی پنل بیرونی ساختمان قرار دارد.

⚫️ آیفون تصویری دیجیتال: از این آیفون ها برای ساختمان های بزرگ استفاده می شود و هر یک از واحد های دارای کد مخصوص به خود هستند.

نصب و تعمیر آیفون - برقکاری تهران - برقکار مرزداران
مشکلات رایج در راه اندازی و تعمیر آیفون
نصب و تعمیر آیفون - قیمت نصب آیفون تصویری

بلاخره در زمان نصب آیفون امکان دارد مشکلات زیادی به وجود بیاید که شما می توانید با تماس با برقکار صادقیه تمام این مشکلات را در کمترین زمان برطرف کنید. بیشترین مشکلاتی که برای آیفون صوتی و تصویری اتفاق می افتد مربوط به سیم کشی ساختمان می باشد اما علاوه بر سیم کشی ساختمان آیفون منزل شما می تواند بنابر دلایل زیر خراب شود:

نصب و تعمیر آیفون - قیمت تعمیر آیفون تصویری

❗️ صفحه ی آیفون تصویری شما به جای تصاویر واضح تصویر سیاه نمایش می دهد.

❗️ به دلیل قرارگیری محل اشتباه دوربین تصاویر نمایش داده نمی شود.

❗️ صدای زنگ داخل واحد نمی آید اما بیرون از ساختمان پخش می شود.

❗️ تصاویر آیفون به صورت برفکی به  نمایش در می آید.

❗️ زنگ آیفون چند بار پشت سر هم تکرار می شود.

نصب و تعمیر آیفون - برقکار نیاوران

❗️ صدا از داخل گوشی آیفون پخش نمی شود.

❗️ صدای شما به کسی که بیرون ساختمان ایستاده است نمی رسد.

❗️ با زدن دکمه باز شو درب باز نمی شود.

❗️ در داخل گوشی آیفون صدا به طور ناهجار بیرون می آید.

❗️ قطع شدن سیم های آیفون

❗️ پخش شدن صدای زنگ واحدهای دیگر در واحد شما

خدمات نصب و تعمیر آیفون صوتی و تصویری

خدمات متنوعی که در برقکاری تهران در زمینه ی راه اندازی و تعمیر آیفون صوتی و تصویری به مشتریان ارائه داده می شود شامل موارد زیر می شود:

🔧 نصب و تعمیر انواع آیفون تصویری در تمام مناطق تهران

🔧 نصب و راه اندازی آیفون صوتی و تصویری توسط برقکار شهرک غرب

🔧 نصب پنل های متفاوت برای آیفون های صوتی و تصویری

🔧 تعمیر انواع پنل آیفون

🔧 رفع تمام مشکلات آیفون های صوتی و تصویری توسط برقکار فرشته

🔧 نصب و تعمیر انواع آیفون صوتی در تمام مناطق تهران

سوالات متداول

خیر این امر امکان پذیر نیست چرا که سیم کشی آیفون تصویری با آیفون صوتی کاملا متفاوت می باشد مگر این که شما بخواهید دو مدل سیم کشی برای ساختمان خود انجام بدهید. سیستم آیفون های صوتی با سیستم آیفون تصویری کاملا متفاوت می باشد.

اگر که کابل دربازکن ساختمان شما چهار زوج و فویلدر باشد نیازی به تعویض سیم کشی ساختمان ندارید اما در غیر این صورت باشد برای این که کیفیت تصویر و صدا مناسب باشد بهتر است سیم کشی ساختمان را تغییر بدهید.

تماس با ما