نصب و راه اندازی برق هوشمند

نصب و راه اندازی برق هوشمند

نصب و راه اندازی برق هوشمند

پیشرفت تکنولوژی در هر عرصه ای دیده می شود یکی از پیشرفت هایی که در زندگی بشر می توان به آن اشاره کرد نصب و راه اندازی برق هوشمند می باشد. شما می توانید پای تکنولوژی را به خانه ی خود باز کنید برای این کار تنها نیاز به تماس با برقکار درکه و برقکار اوین دارید. امروزه در زمان ساختمان سازی دیگر از سیم کشی سنتی استفاده نمی شود بلکه همه به دنبال هوشمند کردن خانه ی خود می گردنند. نحوه نصب برق هوشمند متفاوت تر از برق سنتی می باشد و حتی می توان گفت راحت تر از برق سنتی می باشد.

مراحل نصب برق هوشمند

راه اندازی برق هوشمند همانند سیم کشی سنتی دارای مراحل مختلفی می باشد که باید در انجام آن دقت زیادی را به خرج داد به همین علت این مراحل را در زیر بخوانید و بعد از با برقکار تجریش تماس بگیرید.

نقشه سیم کشی

همیشه اولین کاری که قبل از سیم کشی هوشمند باید انجام بدهید کشیدن نقشه برای هوشمند سازی  خانه می باشد. وقتی نقشه ی مناسبی برای سیم کشی داشته باشید برقکار جردن می تواند در کمترین زمان و به درستی سیم کشی هوشمند را انجام بدهد. سیم کشی خوشمند یکی از کارهای تخصصی می باشد که نیاز به نقشه دارد تا به اجرا در بیاید.

خط تراز

بعد از آن که نقشه سیم کشی برق هوشمند به درستی کشیده شد نوبت به کشیدن خط تراز برای سیم کشی هوشمند است. مهمترین قسمت این مرحله که باید رعایت کنید این است که ارتفاع کلید و پریز از سطح برآورد بشود. برای رعایت استانداردها بهتر است از یک لیرز یا با استفاده از یک تراز نشانه گذاری را انجام بدهید تا جای درست کلید و پریز را معلوم کنیم.

قوطی گذاری

پس از آن که مرحله نشانه گذاری انجام شد سراغ مرحله ی بعدی می رویم با استفاده از دستگاه بتن کنده کاری را برای جای لوله و قوطی برق انجام می دهیم. پس از انجام مرحله کنده کاری قوطی بر روی دیوار نصب ی شود تا بتوان بدون مشکلی کلید و پریز را درون آن نصب کرد. بعد از قرار دادن قوطی با گچ پر می شود. این مراحل باید با تخصص بالا توسط برقکار بلوار ارتش انجام بشود.

لوله گذاری

سیم های برق باید از درون دیوار بدون مشکلی عبور کند برای این کار بهترین انتخاب لوله کذاری در بخش های مختلف ساختمان می باشد. این لوله ها باید از کیفیت بالایی برخوردار باشد تا بتواند سال ها دوام داشته باشد. لوله هایی که برای سیم کشی برق هوشمند استفاده می شود در انواع پی وی سی ، فلزی و گالوانیزه تولید می شود.

تجهیزات لازم

بعد از آن که تمام مراحل سیم کشی ساختمان را به درستی و مرحله به مرحله انجام دادید وقت آن رسیده است که به سراغ تجهیزات بروید. منظور از تجهیزات نصب آبفون ، کلید ، چراغ ، لوستر می باشد. این قسمت را نیز باید به یک برقکار حرفه ای بسپارید و خودتان این کار را انجام ندهید. برای اطلاعات بیشتر با برقکار بلوار فردوس در ارتباط باشید.

شروع کار

خب وقتی تمام مراحل سیم کشی برق هوشمند انجام شد باید به سراغ امتحان کردن آن رفت. برقکار ماهر این مرحله را هرگز فراموش نخواهد کرد. بهتر است این مرحله را خودتان انجام ندهید امکان دارد اشکالاتی در نصب وجود داشته باشد فردی که سیم کشی را انجام داده است بهتر است این کار را امتحان کند.

کاربرد برق هوشمند
نصب و راه اندازی برق هوشمند - برقکار نیاوران

سیستم ایمنی برای هر منزلی مانند نان شب واجب است. اما وقتی بیرون از منزل باشید کنترل کردن این سیستم ایمنی کار بسیار مشکلی می باشد اما وقتی سیم کشی برق هوشمند باشد حل  کردن این مشکل کاری ندارد. برقکاری تهران در تمام مناطق تهران فعالیت دارد شما می توانید با برقکار ولنجک ، برقکار مرزداران و… در ارتباط باشید.

روشنایی ساختمان مهمترین قسمت برای هر ساختمان به حساب می آید شما برای این که بتوانید در کمترین زمان این مشکل را برطرف کنید می توانید سیم کشی برق هوشمند را انجام بدهید برای این کار می توانید با برقکاری تهران تماس بگیرید. با برق هوشمند می توانید سیستم روشنایی ساختمان را کنترل کنید. 

نصب و راه اندازی برق هوشمند - برقکار مرزداران

امکانات برق هوشمند

هر روز شاهد افزایش طرفداران برق هوشمند می باشیم و خیلی ها به دنبال راه اندازی برق هوشمند برای ساختمان خود هستند برای اطلاعات بیشتر می توانید با برقکار دربند در ارتباط باشید. به نظر شما چه دلایلی باعث می شود تا افراد مختلف به فکر راه اندازی برق هوشمند بیافتند؟ امکانات برق هوشمند را در زیر بخوانید:

🟢 کنترل کننده سیستم امنیتی

🟢 کنترل کننده روشنایی خانه

🟢 کنترل کننده سیستم دزدگیر

🟢 کنترل کننده سیستم های صوتی و تصویری

🟢 کنترل کننده سیستم اعلام حریق

سوالات متداول

هر سوالی در زمینه ی نصب و راه اندازی برق هوشمند دارید از ما بپرسید. به تعدادی سوال در این زمینه پاسخ داده ایم اگر جواب سوال شما در بین موارد زیر نبود از ما بپرسید.

بله در راه اندازی برق هشمند از کابل کشی سنتی استفاده می شود به همین دلیل برای خانه هایی که قدیمی نیز است نصب و راه اندازی برق هوشمند امکان پذیر می باشد.

با توجه به این که شما نیاز به سیم کشی جدید ندارید راه اندازی برق هوشمند زمان بسیار کمی می برد. برای مثال برای یک واحد 100 متری تنها دو ساعت این کار زمان می برد و بعد از آن شما صاحب یک سیستم هوشمند خواهید شد.

تماس با ما